דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ראשי בלתי ראש 

מאת    [ 14/09/2011 ]

מילים במאמר: 782   [ נצפה 3085 פעמים ]

                                    ראשי בלתי ראש

 

בחודש השביעי באחד לחודש יהיה לכם שבתון זיכרון תרועה מקרא קדש. כל מלאכת עבודה לא תעשו, והקרבתם אשה לה.'

 ראש השנה עומד בפתח וכל ראשי העם מנסים לעמוד מול ריבונו של עולם ולבקש מחילה וסליחה על כל החטאים שהם עשו עוד מלפני 3300 שנה, העם חוזר אחריהם, שהם גם ראשי משפחות ומבקשים עזרה ופרנסה טובה ובריאות לקראת ראש השנה, דהיינו, "חוזרים על דברים שהוכיחו לנו שלא עומדים במבחן המציאות".

 המציאות, שהיא מורכבת מאינסוף מציאות שנאמר: "כל אחד והמציאות שלו שהיא לא שלו"... קבעה לפי ראשי העם שעבר לכל ראש וראש: "שהבלתי אפשרי לא יכול להיות אפשרי"!...דהיינו, "שאתת מודע הוא המודע - והמודע הוא אתת מודע"...  וכך כל העם כפי שאני רואה במשך 60 שנות חיי שורדים לפי האפשרי, ומבקשים חסדים מהבלתי אפשרי שיעזור לאפשרי כאשר הם אומרים שזה בלתי אפשרי – "אפשרי בלתי אפשרי".

  אפשרי או בלתי אפשרי שאנו מברכים בראש השנה: "שנהיה לראש ולא לזנב"...כאשר עזרא הנביא טען: "ביום שכולם יהיו לראש אוי לזנב ואוי לראש"?...והנה אנחנו רואים את המדע שעזב את הזנב שהוא העם – והנה אנחנו רואים את ראשי העם שעזבו את הזנב שהוא העם – והנה אנחנו רואים שראשי המשפחות עזבו את הזנב שהם האישה והילדים – והנה אנחנו רואים מציאות של זנב שמורכבת מגרים, יתומים ואלמנות...והראשים עושקים אותם שנאמר:"ולא תעשוק גר יתום ואלמנה"...(פרשת קדושים). וכל העם הזה, שהוא הזנב של הראש. רואה מרגיש וסובל וטוען: "ראשי בלתי ראש". דהיינו. "גוף ללא ראש".

 "ראשי בלתי ראש" - זה תואם לכל באי העולם הזה, מכיוון שאף אחד בעולם הזה לא יודע בדעת לענות על השאלה: "מה עושה המוח הזה בתוך הראש הזה שיושב על הגוף הזה"?... אין תורה בעולם הזה שיכולה להראות דרך כדי לענות על השאלה הזאת מלבד "חמישה חומשי תורה" שנכתבה באצבע אלהים ומבוארת על ידי משה רבנו שנאמר בתורה: "בעבר הירדן, בארץ מואב, הואיל משה, באר את-התורה הזאת לאמר. (דברים א' פסוק ה')

  תורת משה רבנו שנכתבה באצבע אלהים מורה לנו להיות קודם "זנב" ולאחר מכן בורא עולם ייתן לנו את "הראש" שנאמר: "בנה לי את משכני אשכון בתוכך"...תורת משה רבנו מתחילה ב"ראש" במילת "בראשית", וה"זנב" שלה "ישראל", ובחיבור ראש וזנב אנו רואים את הציוו : "בראשית ישראל", דהיינו, "בראשית זנב"...כאשר אנחנו יודעים בדעת שהמילה ישראל היא אותיות "לי ראש", אנחנו מקבלים את בראשית שהיא: "בית ראש"...ומכאן מסיימים את העבודה כאשר בידנו: "בית ראש לי"...שזה "בית המקדש השני", ואת "ראש" מניחים על בית המקדש השני ומקבלים את הכתוב: "יהוה אחד ושמו אחד"...

 בראשית ישראל = בית ראש לי ראש

 מיום חורבן בית המקדש ועד היום הזה האותיות "בית ראש לי ראש" קיבלו מודעות אחרת שמשקפת את המציאות: "ראשי בלתי ראש = בראשית ישראל"... היום אנחנו צריכים לתקן את הדרך שלנו וכל אחד לפי דרכו וידבק בחוק ראשון של זכויות האדם שנלקח מספר הזוהר שנאמר ע"י מורי אלופי ומיודעי רבי שמעון בר יוחאי: "בני אדם שונים אחד מהשני אבל אף אחד לא יותר טוב מהשני"...ויתחיל לבנות את בית מקדשו וכולנו נפסיק לאמר: "שנהיה לראש ולא לזנב" אלא "לזנב ולא לראש שנהיה"...כשם שהכתובים טוענים: "תלמיד מחכים את רבו"...וכאשר נלך בדרך הזאת ונסיים אותה נקבל את המשפט: "לא יקרא שמך יעקב כי ישראל" (תורה)..."מלחמת הרוח בחומר"...(חיים שלמה) ומקבלים את התואר "בראשית" ומסתיימת המלאכה שנאמר:  כג וידבר יהוה, אל-משה לאמר.  כד דבר אל-בני ישראל, לאמר:  בחדש השביעי באחד לחדש, יהיה לכם שבתון--זכרון תרועה, מקרא-קדש.  כה כל-מלאכת עבדה, לא תעשו; והקרבתם אשה, ליהוה. (ויקרא כג).

 "אפשרי בלתי אפשרי"?...לא תתקבל תשובה כאשר כל באי העולם הזה במודעות "ראשי בלתי ראש", דהיינו, נשאל את הרב, המדע, חכמי הדור וכו'...אבל בחקירות עמוקות ביותר ובחוויות גופניות יוצאות מגדר הרגיל אני יכול לעמוד מול כל באי העולם הזה ללא הבדל דת גזע ולאום וללא הבדל מעמדות שאותיות: "אפשרי בלתי אפשרי" הם אותיות: "בראשית ישראל"...ונשארים שלוש אותיות שהם: פ , פ , י ...שהם מסמלות:

 פ  = היא הנקודה המרכזית בעולם הראש שנקראת לשון האדם שנאמר: "החיים והמוות ביד הלשון"...

פ  -  היא הנקודה המרכזית בעולם גוף  שנקראת אברי מין האדם שנאמר: "לפתח חטאת רובץ"....

י   - היא האות הראשונה בשם הקדוש יהוה שהיא הנקודה המרכזית בעולם האצילות ומסמנת את החכמה...

 כל הדברים שיצאו מהלשון ( פ ) הם כל האנשים שיצאו מהרחם (פ) והם מוסברים ומוכחים במבחן המציאות בחוכמה ( י) שנאמר: "הכל בחכמה עשית"...שנאמר: "ושלמה ידע את שפת החיות" וזה סיום המלאכה שעליה נאמר: "שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד".

 ומכאן שלא תהיה טעות חוזרת ששוב העולם ילך בדרך של כישלון נאמר: "שולחן לשם שמים סופו להתקיים"... השולחן מוכן ושלמה חיים יושב בשולחן ומזמין את כל באי העולם לשולחן לשם שמים... ואשמח להעביר לכם את כל הידע שנמצא בידי שמבאר את התורה שכל עם ישראל ידע וכל הגויים והכל לשם שמים.

 

שנה טובה ומבורכת בברכת הגאולה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"הפצת האור - הדרך לאמת"


אתר : WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL


טלפון : 0544-898547  03-9322192


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב